#Suits is back

Hej bloggen.
Måste väll börja med att åter igen säga förlåt för att jag är sämst i världen på att blogga, och tyvärr tror jag inte att det kommer bli någon förändring i det inom den närmsta framtiden.
Men, jag kände att de kanske var dax att göra ett inlägg och prata lite om #Suits som i Torsdags kom tillbaka efter sitt mid-season uppehåll.
Ja vad finns det då att säga om starten av den andra delen av den treje säsongen?
S03E11 "Buried Secrets", kanske inte allt för mycket. Lois är misstänksam när det kommer till Mikes stora hemlighet, men Donna lyckas ändå att på något vis rädda situationen "en smula", vi får väll se hur detta kommer att utvecklas under resten av säsongen.
Vad hände mer under avsnittet? Harvey och Scotty börjar bli mer seriösa med varandra. Lika så Mike och Rachel. Dessa två har ju dock varit seriösa ett tag men nu tar de sitt förhållande till nästa nivå.



Jag antar att det inte fanns så mycket att säga om Torsdagens avsnitt mer än att jag är glad att de är tillbaka och att jag ser framemot att ha en USANetwork serie i min vecka kalender igen.

I kväll står #TheWalkingDead i kalendern, och även ett nytt avsnitt av #FamilyGuy som också har varit borta ett tag..
Om ni har saknat mej och vill läsa mer om de serier som finns i min veckokalender får ni gärna lämna en kommentar eller tre. Om ni är engagerade så kanske jag blir mer engagerad också.
Och om någon känner för ett nytt serietips let me know så kanske jag tar mej tid och slänger ihop ett åt er.

Nu är det dax för mej att ta ikapp resten av Torsdagens serier nämligen #TheMillers och #Elementary

Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!