mycket som händer!

Hej bloggen!
Idag är det mycket som händer.
Först och främst är det flera serier som är tillbaka från sitt juluppehåll.
#HowIMetYourMother är tillbaka med ett "SlapsGiving" avsnitt, och historian om hur Marshall har tränat för att ge Barney den bästa Slappen någonsin.
Sen är #TheBlacklist tillbaka med avsnitt nummer 11 "The Good Samaritan Killer".
Vi har även ett nytt avsnitt av #AlmostHuman, och avsnitt nummer 2 av #Intelligence.



Men den stora nyheten är ju självklart GoldenGlobes som hölls i söndags, och jag tänkte dela med mej av vinnarna inom tv världen.
  • #BreakingBad kammade hem vinnsten för bästa tv-serie drama.
  • Bästa kvinnliga skådespelare i drama katigoring blev Robin Wright, #HouseofCards.
  • Bästa manliga dramaskådis blev Bryan Cranston, #BreakingBad.
  • Bästa Musikal eller Komedi blev #BrooklynNineNine
  • Bästa Kvinnliga skådis Musikal eller Komedi blev Amy Poehler, #ParksAndRecreation
  • Bästa manliga, Andy Samberg, #BrooklynNineNine
  • Priset för Bästa Miniserie gick till #BehindTheCandelabra
  • Bästa kvinnliga skådespelare i miniserie, Elisabeth Moss, #TopOfTheLake
  • Bästa manliga skådespelare i miniserie, Michael Douglas, #BehindTheCandelabra
  • Bästa kvinnliga biroll i miniserie eller tv-film, Jacqueline Bisset, #DancingOnTheEdge
  • Och till sist Bästa manliga biroll i miniserie eller tv-film, Jon Voight, #RayDonovan
 
Jag har på senare tid gått och blivit sämre på att blogga det vet jag, men vill ni verkligen läsa uppdateringar om varje avsnitt i alla serier jag ser på? Lämna gärna en kommentar om vad ni hade velat läsa.
Jag tänkte iaf börja skriva lite flera SerieTips, och senare idag eller kanske imorgon tänkte jag skriva ett inlägg om en av mina nya favoritserier nämligen #DaVinci'sDemons som är en helt underbar serie.

Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!