#TheTomorrowPeople

Hej!
Nu är jag tillbaka och tänkte dela med mej av ett lite längre inlägg denna gången.
Jag har precis sätt färdigt de 9 avsnitt som kommit av #TheTomorrowPeople och nya avsnitt kommer inte förän om över en vecka..
Så nu tänkte jag prata lite om denna serien som precis har hamnat i min veckokalender.

 
Phil Klemmer en av männen bakom #Chuck, Greg Berlanti exclusive producer av #Arrow och Julie Plec producent och författare bakom #TheVampireDiaries, #TheOriginals och #KyleXY, kom i början av oktober ut med en ny serie på TheCW som heter #TheTomorrowPeople. En typisk CW serie med mycket drama och intriger, en sån serie som man lätt fastnar i.
#TheTomorrowPeople är en serie om ett gäng "ungdommar" som är en del av den nya evolutionen av den mänskliga arten. Denna nya sortens mäniska har övernaturliga krafter, de kan till exempel kommunicera med varandra via telepati, de kan läsa tankar och häftigast av allt är att de kan teleportera sej.
#TheTomorrowPeople har dock en svaghet, dom har inte förmågan att döda och detta gör dom sårbara.
Och just sårbar är inget man vill vara om man är en av #TheTomorrowPeople för dom jagas nämligen av en hemlig grupp innom regeringen vid namn Ultra vars enda uppgift är att utrota #TheTomorrowPeople och rädda mäniskorasen.
I serien ser vi namn som T.ex Robbie Amell som varit med i bl.a #HowIMetYourMother, #1600Penn och #Revenge. Vi har Peyton List från #FlashForward och #Madmen. Vi har Luke Mitchell, och inte minst Djävulen själv från #Supernatural Mark Pellegrino.



9 avsnitt har som sagt kommit och jag är redan hooked. Den 16e kommer avsnitt nummer 10 och en väldigt spännande fortsättning på historien (kan knappt berga mej).
Detta är en serie som hamnat i min veckokalender och jag tycker verkligen att ni borde ge den en chans.

Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!