#HIMYM countdown

Hej bloggen.
Idag är en ganska speciell dag, det är nämligen Barney Stinson och Robin Scherbatsky's bröllops dag.
Detta betyder att det efter 9säsonger nu bara är en vecka kvar till det ögonblick som vi alla har väntat på, och detta i form av ett dubbelavsnitt av #HIMYM nästa måndag.

 
Så denna veckan tänkte jag ha en nedräkning och göra ett inlägg varje dag.
Jag kan inte utlova några jätte spännande och långa inlägg men jag har iaf minst en serie på min kalender varje dag denna veckan så någonting kommer jag allt att kunna skriva om.

Här är veckan kalender för dom som är intresserade. Idag tisdag har vi #HIMYM, #TheTomorrowPeople och #TheBlacklist.
Imorgon onsdag har vi #NewGirl och SuperNatural.
Torsdag = #TheMiddle, #ModernFamily, #Workaholics och det andra avsnittet i den sprillans nya serien #The100 som jag tänkte prata mer om på torsdag.
Fredag betyder #Suits.
Lördag #HartOfDixie
Söndag #DaVincisDemons
Och tillslut måndag med #AmericanDad, #FamilyGuy och #TheWalkningDead..
Så är det någon av serierna i min veckokalender som intresserar er så tycker jag verkligen att ni borde klicka er in här och läsa varje dag denna veckan :)
Och nedräkningen har börjat, just nu är det 6 Dagar 11 Timmar och 21 Minuter kvar tills vi får veta hur Ted faktiskt träffade "The Mother".

Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!