Onsdag

Hej bloggen.
Idag är det onsdag och med detta bara 5 dagar kvar tills Ted träffar sin blivande fru i #HIMYM.
 
På dagens kalender hittar vi #NewGirl och #Supernatural.
I dagens avsnitt av #NewGirl flyttar det in två nya tjejer i huset och Winston, Coach och Schmidt börjar genast tävlingen om vem som kan imponera mest på de två nya tjejerna.
Sammtidigt försöker Jess och Nick att sätta ihop en leksak de har köpt till Jess kompis son. Ingen av dom är vidare händig och som ni förstår leder detta till en del argument.
 
I #Supernatural hände inte allt för mycket om jag ska vara ärlig. Dean kämpar med Kanes märke men vågar inte visa att han kämpar för Sam, sammtidigt fyller han sina dagar med att leta efter Abadon.
Sam ger sej ut på ett jobb ensam, och träffar en gammal dam som har historier om hur Henry "Farfar" Winchester hjälpte henne att bekämpa stans demoner på 50talet.
När vi ändå talar om #Supernatural kan man ju nämna att avsnitt nummer 20 som kommer att sändas den 29april heter "Tribes", och detta avsnitt är i själva verket piloten till #Supernaturals andra spinnoff serie med samma namn.
#Tribes är en serie om kriget mellan monster och jägare i chicago, men inte på de viset som #Supernatural är utan från andra hållet, alltså från monstrens synvinkel om jag har fattat det hela rätt.
 
Imorgon står #TheMiddle, #ModernFamily och #Workaholics på kalender, vi har även avsnitt nummer två av den helt nya serien #The100 som hade premier förra veckan.
Denna serien kommer jag självklart att prata mycker mer utförligt om imorgon så kika gärna in då.

Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!