kort inlägg

Hejsan alla bloggläsare!
Idag är det måndag och detta brukar i vanliga innebära #FamilyGuy och #AmericanDad men av någon anledning så är det inte så idag.
Men det finns dock annat att berätta. För det första så börjar det på onsdag en ny säsong av #Workaholics, och det är inte det ända som händer på onsdag, det kommer nämligen även nya avsnitt av #ModernFamily, #TheMiddle, och #TheTomorrowPeople.
Inatt har vi nya avsnitt av #TheBlacklist och även #HowIMetYourMother..
Förra veckan kom även #SuperNatural tillbaka från sitt vinteruppehåll och kommer imorgon tillsammans med #NewGirl med nya avsnitt..

In other news
CBS kom för några dagar sen ut med datumet för premieren av andra säsongen av #UnderTheDome och tyvärr får vi vänta ända till 30e Juni för att se vad som händer i Chesters-Mill.
Något vi dock inte behöver vänta särskillt länge på är fortsättningen av #TheWalkningDead som kommer redan den 9e Februari.



Jag har den senaste tiden inte haft någon stadig serie att titta på sedan jag såg färdigt #DaVinci'sDemons förra veckan och jag har letat och tittat på olika piloter hit och dit men inte hittat något jag fastnat för, men nu tänkte jag faktiskt ge #GameOfThrones en ärlig chans.. Den har länge legat och väntat och folk har många många gånger sagt att jag borde titta men jag har helt enkelt inte orkat ge den en chans.
 
So Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!