kortiss

Hej bloggen :)

Idag blir det inget långt inlägg alls..
Tänkte bara snabbt berätta lite om vad som hände i dagens avsnitt av #Suits.
Egentligen hände inte allt för mycket.. Louis fick en hjärtattack och hamnade på sjukhus, i denna vevan så friade han till sin flickvän Sheila. Men detta håller inte allt för länge när de upptäcker att Louis plan är att skaffa barn och Sheila inte vill ha några barn alls..
Sammtidigt märker Rachel att Louis inte har hållit sitt ord om att hjälpa till att betala för hennes skolgång, och eftersom Louis just fått en hjärtattack så går Rachel istället till Jessica där hon från början får ett nej men efter mycket om och men lyckas flörta till sej ett ja.
Men det som var störst i dagens avsnitt är att Mike blivit erbjuden ett jobb och har inte hunnit prata med Harvey om det än.. Med bara ett avsnitt kvar i säsongen så antar jag att Mike jobberbjudande kommer vara i centrum i nästa veckas avsnitt..

Det senaste veckorna har jag tittat på #SwitchedAtBirth och igår hann jag ikapp, så nu är #SwitchedAtBirth en av mina nya måndags serier, och när vi ändå talar om det så måste jag bara få klämt in en haschtag från måndagens avsnitt nämligen #BemmetForever..
Ni om tittar kanske har en annan åsikt en mej och visst Tank är en skit bra kille men Bay och Emmet är ändå det enda rätta om ni frågar mej, så #BemmetForever.
Vi får se hur det går nu på måndag..

Något annat som också händer på måndag är ju självklart #HIMYMFinale
Så missa inte det, bara 3 dagar 10 timmar och 27 minuter kvar..
 
Till Next Time, Stay Tuned!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag är en glad kille på 23år från Västkusten. Jag är helt galen i tv-serier och I see em all!
FifthSeason är en blogg med nyheter från tv världen, serietips och en massa snack om nya avsnitt av alla möjliga serier..
Så välkommen hit!